Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 21 juli 2018
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

per 19 juli zou de simkaart moeten werken. We hebben het geactiveerd maar we krijgen de melding simkaart niet geprovisioneerd.

Wat kunnen we nu doen als volgende stap??
icon

Beste antwoord door Wietske 23 juli 2018, 16:13

Dankjewel voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat jouw nummer nog niet naar ons is overgezet. Vandaar dat de Ben simkaart nog niet actief is. Je kunt dit alsnog direct aanvragen via jouw Ik Ben pagina onder het kopje 'Abonnement' en vervolgens 'Nummerbehoud'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Britt.meijer, ik kijk graag voor je na waarom je nog geen gebruik kunt maken van de simkaart. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel voor het sturen van jouw gegevens! Ik zie dat jouw nummer nog niet naar ons is overgezet. Vandaar dat de Ben simkaart nog niet actief is. Je kunt dit alsnog direct aanvragen via jouw Ik Ben pagina onder het kopje 'Abonnement' en vervolgens 'Nummerbehoud'.

Reageer