Beantwoord

Simkaart niet geregistreed

• 20 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Mijn telefoon is donderdag geleverd. Bij het installeren krijg ik de melding Simkaart niet geregistreerd. Opnieuw opstarten werkt niet. Hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Shanna 20 augustus 2018, 14:44

Hoi Evelien, wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om een abonnement bij Ben te bestellen! Ik zie dat je tijdens je bestelling hebt aangegeven dat je nummerbehoud wilt aanvragen. De aanvraag is echter nog niet ingediend. Dit kan je doen via Ben.nl/nummerbehoud. Zodra je nummer is overgenomen (of na 60 dagen als er niets gebeurd) zal je simkaart actief worden. Je kan voor nu je oude simkaart blijven gebruiken 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Evelien, wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om een abonnement bij Ben te bestellen! Ik zie dat je tijdens je bestelling hebt aangegeven dat je nummerbehoud wilt aanvragen. De aanvraag is echter nog niet ingediend. Dit kan je doen via Ben.nl/nummerbehoud. Zodra je nummer is overgenomen (of na 60 dagen als er niets gebeurd) zal je simkaart actief worden. Je kan voor nu je oude simkaart blijven gebruiken 🙂
Hallo Shanna,

Dank je wel voor je reactie!
Ik heb niet voor nummerbehoud gekozen en heb van jullie ook een nieuw nummer gekregen. ik ga de nieuwe sim (via jullie abonnement) gebruiken op een dual sim toestel.
Hoe kan ik jullie nieuwe sim met nieuw nummer gaan gebruiken?

Groeten,

Evelien
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb zojuist aan onze technische afdeling doorgegeven dat je geen nummerbehoud wilt en of zij jouw tijdelijke nummer willen activeren! Dit zullen zij deze week voor jou in orde maken 🙂
Dag Shanna,

Ik wil geen tijdelijk nummer. Ik wil dit nieuwe nummer gewoon behouden.
Kan ik dit nummer gewoon gebruiken tot opzegging van mijn kant?

Groeten,
Evelien
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Evelien, excuus dat ik die term heb gebruikt! Het nummer wat je hebt ontvangen is jouw nummer tot opzegging van het contract 🙂

Reageer