Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

• 8 juli 2018
  • 5 reacties
  • 3399 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb een ander abonnement bij ben genomen met toestel, deze zou per 1-7 ingaan maar hij geeft nog steeds weer simkaart niet geregistreerd.
icon

Beste antwoord door Jill 9 juli 2018, 11:09

Hi Ell, superleuk dat je weer voor ons hebt gekozen! Ik zie dat de nieuwe simkaart nog geactiveerd moet gaan worden. Heb je voor mij het simkaartnummer van de nieuwe simkaart? Dan ga ik hem voor je activeren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Ell, superleuk dat je weer voor ons hebt gekozen! Ik zie dat de nieuwe simkaart nog geactiveerd moet gaan worden. Heb je voor mij het simkaartnummer van de nieuwe simkaart? Dan ga ik hem voor je activeren.
Hallo, per 19-7 2018 heb ik een 2e abbo erbij genomen voor mijn zoon.
Nu krijg ik telkens de melding simkaart niet geregistreerd.
Weet niet hoe lang dit nog gaat duren ?
Abbo is al ingegaan, maar ik kan nog steeds niet bellen.
Wel betalen maar geen gebruik kunnen maken !
Was altijd tevreden over ben, maar nu begin ik toch te twijfelen of ik nog langer klant wil zijn !
Hoop dat jullie hem kunnen aansluiten !!!!!!!!!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Eduard123, wat leuk dat je een 2de abonnement bij ons hebt afgesloten! 19 juli is inderdaad al weer een poosje geleden. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het telefoonnummer, postcode/huisnummer en geboortedatum? Dan kijk ik voor je na waarom er nog geen gebruik gemaakt kan worden van de simkaart. Alvast bedankt.
Hoi Ben, sinds gisteravond geeft mijn mobiel, met de simkaart die ik al een aantal jaar gebruik, de melding: "Simkaart niet geregistreerd"

Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen, heb de sim er al een keertje in en uit gehaald en mn telefoon opnieuw opgestart maar dat hielp allemaal niks. Graag zou ik hulp willen!

Alvast dank!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Sieg, ik heb het voor je nagekeken en zie dat het abonnement is beëindigd op 27 juli. Nadat er een opzegging is doorgegeven op 27 juni. Dit is dan ook de rede dat jouw simkaart niet meer werkt.

Reageer