Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

• 3 september 2018
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Beste Ben .

Mijn telefoon zeg ineens dat mijn telefoonkaart niet geregistreerd is. Heb hem er al in En uit gehaald en me telefoon uit En aan maae hij doet het niet En ik ga morgen ochtend op vakantie wat nu !!!!!????
icon

Beste antwoord door Shanna 6 september 2018, 10:14

Ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren ivm gestolen telefoon, en heb gisteren een nieuwe gekregen en ook via de site geactiveerd. Alleen staat er nu nog steeds dat mijn simkaart niet geregistreerd is. Hoe kan dat? Ooh ja en mijn simkaart wordt wel herkend door mijn telefoon.

Goedemorgen Connie! Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Kan je je toestel eens opnieuw opstarten en testen of het nu wel werkt?
Bekijk origineel

6 reacties

#help #kannietbellennaarjullie #watmoetikdoem
Reputatie 3
Badge +2
Hoi B3llastylo! Wat lekker dat je morgen op vakantie gaat! Wel vervelend dat je simkaart niet werkt! Herkent je toestel de simkaart wel? Dus kan je wel je pincode invoeren of heb je alleen geen netwerk?
Ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren ivm gestolen telefoon, en heb gisteren een nieuwe gekregen en ook via de site geactiveerd. Alleen staat er nu nog steeds dat mijn simkaart niet geregistreerd is. Hoe kan dat? Ooh ja en mijn simkaart wordt wel herkend door mijn telefoon.
Reputatie 3
Badge +2

Goedemorgen Connie! Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Kan je je toestel eens opnieuw opstarten en testen of het nu wel werkt?

Ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren ivm gestolen telefoon, en heb gisteren een nieuwe gekregen en ook via de site geactiveerd. Alleen staat er nu nog steeds dat mijn simkaart niet geregistreerd is. Hoe kan dat? Ooh ja en mijn simkaart wordt wel herkend door mijn telefoon.Goedemorgen Connie! Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Kan je je toestel eens opnieuw opstarten en testen of het nu wel werkt?

Hoii even via een ander account want kom opeens niet meer in die andere. Maar hij doet het! Dankjewel!
Reputatie 3
Badge +2
Fijn om te lezen Anniek! Geen dank uiteraard. Ik wens je nog een prettige dag toe 🙂

Reageer