Beantwoord

simkaart niet geregistreerd

• 5 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

hoi Ben,

ik heb nu net een abonnement bij jullie en ik heb gister (04-10-2018) een mail ontvangen dat mijn nummerbehoud goedgekeurd is en mijn nummer overgezet zou worden. nu heb ik vandaag (05-10-2018) de simkaart binnen gekregen en in mijn telefoon gezet. toch krijg ik de melding dat mijn simkaart niet geregistreerd zou zijn, en als ik jullie site bezoek word mij gezegd dat mijn nummerbehoud toch nog zou moeten gebeuren. super handig allemaal, maar mijn oude simkaart is al wel uitgeschakeld en ik ben dus niet te bereiken. hoe verder?????
icon

Beste antwoord door Wietske 8 oktober 2018, 09:28

Goed nieuws Hannah, ik zie dat jouw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet! Je kunt jouw Ben simkaart dus nu gaan gebruiken. Mocht de simkaart nog niet werken en hij zit al in jouw telefoon dan is het aan te raden om jouw toestel even helemaal opnieuw uit- en aan te zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goed nieuws Hannah, ik zie dat jouw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet! Je kunt jouw Ben simkaart dus nu gaan gebruiken. Mocht de simkaart nog niet werken en hij zit al in jouw telefoon dan is het aan te raden om jouw toestel even helemaal opnieuw uit- en aan te zetten.

Reageer