Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

• 29 november 2018
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

mijn abonnement zou per 28-11 ingaan ik heb vandaag de telefoon ontvangen en de simkaart geeft aan niet gerigstreerd te zijn

hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 09:04

Nee mijn simkaart eindigt op 2911
ik vermoed dat ik de verkeerde kaart heb ontvangen

Ik zie dat je jouw bestelling bij een dealer hebt geplaatst. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de producten die je geleverd krijgt. Ik zie ook dat er inmiddels een simkaart jouw kant op komt via hen. Je kan deze laten activeren door de klantenservice. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi Laura, wat leuk dat je voor Ben hebt gekozen! Ik zie dat jouw simkaart al wel actief is, eindigt de simkaart die je hebt ontvangen op 9188?
Reputatie 5
Badge +6

Ik zie dat je jouw bestelling bij een dealer hebt geplaatst. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de producten die je geleverd krijgt. Ik zie ook dat er inmiddels een simkaart jouw kant op komt via hen. Je kan deze laten activeren door de klantenservice. Ik wens je een fijne dag toe!
ik heb gisteren mijn simkaart ontvangen maar kan hem niet registreren. omdat ik onder bewind sta heeft mijn bewind waarschijnlijk de mail ontvangen is het mogelijk dat ik mijn eigen mail adres ook kan door geven >?

groetjes iris
Reputatie 5
Badge +6
Hi Iris. Ik ga even met je meekijken. Kan je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht?
haaai romy
hij is inmiddels geactiveerd
dank je wel coor je berichtje nog
Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer