Beantwoord

Simkaart niet herkend

  • 19 December 2017
  • 6 reacties
  • 876 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb na bericht dat mijn nieuwe simkaart actief is, zojuist mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon geplaatst. Hij wordt echter niet herkend; er wordt niet om een pin gevraagd en mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart is geplaatst.
Mijn oude simkaart (van andere provider) wordt nog wel herkend, maar is sinds vandaag niet meer actief.
Heb de sim ook in een andere (simlockvrije) telefoon geprobeerd. Ook daar wordt hij niet herkend.
Ik zou graag met spoed een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben nu nl onbereikbaar.

Vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Angelique 21 December 2017, 07:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Tom, wat onwijs onhandig dat je een simkaart hebt gekregen die niet blijkt te werken! Dat is niet de bedoeling natuurlijk.. Fijn dat je direct de simkaart hebt uitgeprobeerd in een ander toestel om te zien of de problemen misschien door jouw eigen toestel veroorzaakt konden worden, gelukkig is dit niet het geval.

Zou je het simkaartnummer aan mij kunnen doorgeven? Het kan namelijk zijn dat de (online) winkel een niet werkende simkaart jouw kant heeft opgestuurd. Het simkaartnummer dat ik in mijn systeem hebt staan is 893116XXXXXXXXXX947. Zou je het nummer willen controleren? Het simkaartnumer is te vinden op de achterkant van de simkaart.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het nakijken, Tom! Ik denk dat er niets anders op zit dan jou kosteloos een nieuwe simkaart toe te sturen. Direct heb ik een simkaart voor je aangevraagd! Binnen 3-5 werkdagen ontvang je de vervangende simkaart in huis (afhankelijk van de drukte bij PostNL). Als je de simkaart in huis hebt, dan zou je deze nog wel even moeten activeren. Hoe dat in zijn werk gaat lees je in de brief die je bij de vervangende simkaart krijgt. Kom je er zelf niet uit? Dan kan je mij ook altijd een berichtje sturen zodat ik je verder kan helpen.
Hoi,

Dat is inderdaad mijn simkaart nummer. 893116XXXXXXXXXX947.

Gr Tom
Super, dankjewel!

En werkt het nu wel??

Reputatie 5
Badge +9

Hi Bamser. Heb jij problemen met je simkaart? Of kan ik je ergens mee helpen? 

Reageer