Beantwoord

Simkaart niet ondersteund

• 22 september 2018
  • 5 reacties
  • 1308 keer bekeken

Gister is mijn abonnement bij BEN ingegaan en heb ik mijn nieuwe simkaart met nummerbehoud in mijn telefoon geplaatst. Alleen krijg ik steeds de melding dat de sinkaart niet wordt ondersteund en kan ik dus niet bellen en gebruik maken van mijn 4G waar ik wel voor betaal. Ik heb de simkaart er al een paar keer opnieuw ingeplaatst, in houder 1 en 2, en opgestart, maar niks werkt. Wat moet ik nu doen? Ik ontvang graag snel reactie omdat ik nu niet bereikbaar ben en 4G heb, wat ik wel op dit moment nodig heb!
icon

Beste antwoord door Wietske 25 september 2018, 10:49

Ah dan begrijp ik het! Deze simkaart was namelijk nog niet geactiveerd. Nou zie ik dat er gisteren al een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd. Deze is vanmorgen op de post gedaan en ontvang je morgen in de brievenbus. Deze simkaart kan je activeren via jouw Ik Ben pagina. Daarna hoort alles het te doen. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ah dan begrijp ik het! Deze simkaart was namelijk nog niet geactiveerd. Nou zie ik dat er gisteren al een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd. Deze is vanmorgen op de post gedaan en ontvang je morgen in de brievenbus. Deze simkaart kan je activeren via jouw Ik Ben pagina. Daarna hoort alles het te doen. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten!
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen jja.schrijer! Ik zie dat je nummerbehoud volldig is afgerond en je abonnement actief is. Kan je mij de laatste 4 cijfers van je simkaartnummer doorgeven?
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor het doorgeven! Gebruik je wel de Ben simkaart? Ik heb in mijn systeem een ander nummer staan.
1747
Ja, mijn pakketje van Belsimpel was vermist geraakt en toen heb ik een nieuw pakketje met telefoon en simkaart gekregen. Deze is simkaart is van BEN

Reageer