Beantwoord

Simkaart niet ondersteund

• 4 november 2018
  • 3 reacties
  • 782 keer bekeken

Van de 1 op de andere dag kreeg ik de melding simkaart niet ondersteund. Nu heb ik de simkaart uit gehaald en toestel opnieuw opgestart maar dezelfde melding keert steeds terug. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 11:33

Hoi limahelu, wat onhandig dat jouw simkaart niet werkt! Zou je de simkaart eens willen testen in een ander toestel? Ook is het aan te raden om een andere simkaart in jouw telefoon te testen. Dan kunnen we namelijk uitsluiten of het aan de toestel of het netwerk/de simkaart ligt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Wietske,

Wij hebben de simkaart in een ander toestel gedaan en kregen de melding simkaart niet geregistreerd.

Het toestel kon met een andere simkaart wel gewoon bellen.

Ik verneem graag uw reactie.

Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verstuurd. Je kunt deze laten activeren bij de klantenservice of in jouw ik-Ben omgeving wanneer je deze binnen hebt.
Beste Wietske,

Wij hebben de simkaart in een ander toestel gedaan en kregen de melding simkaart niet geregistreerd.

Het toestel kon met een andere simkaart wel gewoon bellen.

Ik verneem graag uw reactie.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi limahelu, wat onhandig dat jouw simkaart niet werkt! Zou je de simkaart eens willen testen in een ander toestel? Ook is het aan te raden om een andere simkaart in jouw telefoon te testen. Dan kunnen we namelijk uitsluiten of het aan de toestel of het netwerk/de simkaart ligt.

Reageer