Beantwoord

Simkaart niet ondersteund Samsung A6 2018

  • 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 498 keer bekeken

Ik heb een nieuw Samsung Galaxy A6 2018 toestel. Hiervoor moest ik een nieuwe simkaart bestellen (vorige sim was te groot). Nu heb ik die nieuwe simkaart er in gedaan en krijg ik de melding: “simkaart niet ondersteund”. Simkaart activeren via MijnBen lukt ook niet.

Hebben jullie een oplossing?

Dank,
Daan
icon

Beste antwoord door Romy 21 november 2018, 12:05

Ik heb een nieuw Samsung Galaxy A6 2018 toestel. Hiervoor moest ik een nieuwe simkaart bestellen (vorige sim was te groot). Nu heb ik die nieuwe simkaart er in gedaan en krijg ik de melding: “simkaart niet ondersteund”. Simkaart activeren via MijnBen lukt ook niet.

Hebben jullie een oplossing?

Dank,
Daan


Hi Daan. Leuk dat je een nieuw toestel hebt! Minder leuk dat de simkaart niet past. Kan je mij in een privé bericht jouw volledige simkaartnummer sturen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb een nieuw Samsung Galaxy A6 2018 toestel. Hiervoor moest ik een nieuwe simkaart bestellen (vorige sim was te groot). Nu heb ik die nieuwe simkaart er in gedaan en krijg ik de melding: “simkaart niet ondersteund”. Simkaart activeren via MijnBen lukt ook niet.

Hebben jullie een oplossing?

Dank,
Daan


Hi Daan. Leuk dat je een nieuw toestel hebt! Minder leuk dat de simkaart niet past. Kan je mij in een privé bericht jouw volledige simkaartnummer sturen?

Reageer