Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

• 5 november 2018
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn abonnement is vanaf 1 november begonnen. Tot mijn teleurstelling heb ik nog steeds geen sim-kaart ontvangen, waardoor ik al 5 dagen zonder beltegoed of data zit en de kosten die wel door lopen.

Bijdeze verwacht ik dat u z.s.m. hier iets aan zult doen en hiermee ook rekening houdt met de kosten.

Met vriendelijke groet,
Jasmijn Fikke
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 14:12

Wat vreemd dat je de simkaart van ons nog niet ontvangen hebt! Deze is namelijk allang de deur uitgegaan bij ons. Ik ga uiteraard een nieuwe simkaart naar je opsturen. Zou je alleen nog wel via Ik Ben kunnen controleren of wij de juiste adresgegevens van je hebben? Dan zijn we er zeker van dat de simkaart op het juiste adres aankomt. De nieuwe simkaart dien je na ontvangst nog wel te activeren.

Ook wil ik de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw abonnement voor je vergoeden. Ik wil je hiervoor vragen om contact met ons op te nemen zodra je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ik zie jouw berichtje graag tegemoet nadat je het adres hebt gecontroleerd, zodat ik je een nieuwe simkaart kan toesturen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat vreemd dat je de simkaart van ons nog niet ontvangen hebt! Deze is namelijk allang de deur uitgegaan bij ons. Ik ga uiteraard een nieuwe simkaart naar je opsturen. Zou je alleen nog wel via Ik Ben kunnen controleren of wij de juiste adresgegevens van je hebben? Dan zijn we er zeker van dat de simkaart op het juiste adres aankomt. De nieuwe simkaart dien je na ontvangst nog wel te activeren.

Ook wil ik de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw abonnement voor je vergoeden. Ik wil je hiervoor vragen om contact met ons op te nemen zodra je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ik zie jouw berichtje graag tegemoet nadat je het adres hebt gecontroleerd, zodat ik je een nieuwe simkaart kan toesturen!
Hi Wietske,

Zojuist de gegevens gecontroleerd en deze waren in orde. Dan verwacht ik na ontvangst van de simkaart dat alles weer in orde is.
Reputatie 5
Badge +7
Hi J.fikke, bedankt voor het nakijken! Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Reageer