Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 26 april 2019
  • 1 reactie
  • 148 keer bekeken

Mijn nummer is al overgezet maar ik heb nog steeds geen simkaart ontvangen, wat nu?
icon

Beste antwoord door Romy 26 april 2019, 10:19

Hi Kim! Leuk dat je jouw nummer hebt meegenomen naar Ben! Je kan altijd zelf bepalen wanneer je jouw nummer over wilt laten zetten. Je had jouw abonnement dus wat later kunnen laten in gaan. Nu jouw nummer is overgezet kan ik dit niet annuleren, sorry hiervoor. Ik hoop dat de simkaart vandaag nog bij je wordt afgeleverd zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Kim! Leuk dat je jouw nummer hebt meegenomen naar Ben! Je kan altijd zelf bepalen wanneer je jouw nummer over wilt laten zetten. Je had jouw abonnement dus wat later kunnen laten in gaan. Nu jouw nummer is overgezet kan ik dit niet annuleren, sorry hiervoor. Ik hoop dat de simkaart vandaag nog bij je wordt afgeleverd zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je abonnement.

Reageer