Beantwoord

Simkaart nieuw abonnement niet actief

• 31 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe Samsung Galaxy S8 binnen gekregen met een vervangend simkaart ,maar ik heb de hele tijd een melding staan dat mijn simkaart niet is geregistreerd. Ik heb geprobeert me telefoon een tijdje uit te schakelen en dan weer aan, maar dat veranderd niks.
Hierdoor kan ik dus ook geen whatsappjes sturen en 4g gebruiken☹️.
icon

Beste antwoord door Shanna 31 augustus 2018, 12:48

Hoi Zenna, wat fijn dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen! Ik zie dat je tijdens je bestelling hebt aangegeven dat je nummerbehoud wilt aanvragen. Als dat zo is kan je via ben.nl/nummerbehoud je nummerbehoud aanvragen indienen. Je nieuwe simkaart zal dan actief worden zodra je nummer is overgezet naar Ben (of na 60 dagen). Als je dat niet wilt kan je dat aan mij doorgeven, dan zal ik aan de technische afdeling vragen of zij jouw simkaart kunnen activeren 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Zenna, wat fijn dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen! Ik zie dat je tijdens je bestelling hebt aangegeven dat je nummerbehoud wilt aanvragen. Als dat zo is kan je via ben.nl/nummerbehoud je nummerbehoud aanvragen indienen. Je nieuwe simkaart zal dan actief worden zodra je nummer is overgezet naar Ben (of na 60 dagen). Als je dat niet wilt kan je dat aan mij doorgeven, dan zal ik aan de technische afdeling vragen of zij jouw simkaart kunnen activeren 🙂
Dankje
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank, Zenna! Ik wens je een prettig weekend toe 🙂

Reageer