Beantwoord

Simkaart nog steeds niet geactiveerd

• 24 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Hallo,

Eind augustus heb een abonnement gekocht bij Ben. Hier bij zou mijn simkaart worden verstuurd deze is helaas nooit aangekomen. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice via de chat, die raden mij aan om een vervangende simkaart de halen bij de mediamarkt dan kun ze die activeren. zodat ik nog voor mijn vakantie (vorige week) een werkende simkaart had. Ik heb helaas is het die vrijdag niet meer gelukt om de klantenservice te bereiken via de chat, omdat deze chat er niet meer was. Nu probeer ik het op deze manier omdat ik geen Facebook of Twitter heb, ook heb ik geen werkende simkaart waardoor ik niet kan bellen naar Ben. Hopelijk kan ik snel worden geholpen.

Groeten David,
icon

Beste antwoord door Shanna 25 oktober 2018, 11:33

Goedemorgen David,

Wat onhandig dat je nog geen werkende simkaart hebt. Ik zie dat jij je simkaart al hebt geactiveerd, klopt dat? Wij hebben momenteel een vertraging met het activeren van de simkaarten. Je zult binnen 48 uur een bevestigingsmail ontvangen van de activatie van je simkaart en dan zal je simkaart ook actief zijn 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen David,

Wat onhandig dat je nog geen werkende simkaart hebt. Ik zie dat jij je simkaart al hebt geactiveerd, klopt dat? Wij hebben momenteel een vertraging met het activeren van de simkaarten. Je zult binnen 48 uur een bevestigingsmail ontvangen van de activatie van je simkaart en dan zal je simkaart ook actief zijn 🙂

Reageer