Simkaart ongeldig

• 18 april 2017
  • 7 reacties
  • 299 keer bekeken

Ik heb een iphone 6s vandaag zei mijn telefoon de hele dag simkaart ongeldig ook bij de telefoon van mijn moeder zei de simkaart dit zij heeft een samsung galaxy s7 ik weet niet wat ik moet doen ik heb namelijk mijn 3g en belminuten nodig

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Kim, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je graag gebruik wil maken van je abonnement. Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel?

Groetjes, Jolijn
Yup een andere simkaart werkt prima mijn telefoon en mijn simkaart werkt niet in die andere telefoon.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Kim, dan lijkt het erop dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Zou je voor mij in Ik Ben kunnen controleren of daar jouw correcte adres staat? Dan stuur ik daar de simkaart heen. Ik hoor het graag van je!

Groetjes, Jolijn
Het adres is correct.
Ik zie de nieuwe simkaart graag tegenmoet.
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +6
Top! Ik heb de simkaart voor je aangevraagd. Je zal deze met enkele werkdagen thuis ontvangen. Ik hoor graag of het hiermee weer werkt.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 3
Badge +1
Hoi kimpossen,

Omdat we al langere tijd geen reactie hebben mogen ontvangen zal ik dit topic sluiten.
Ik ga er vanuit dat je probleem inmiddels verholpen is. Mocht dat niet zo zijn of mocht je andere vragen hebben dan kan je daar een nieuw topic voor aanmaken of zoeken naar een oplossing in één van onze sticky topics of één van de vele topics van andere forum bezoekers.