Beantwoord

simkaart ontvangen maar geen verbinding met netwerk

• 27 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
ik kreeg donderdag me start pakket binnen kaart erin gedaan in me samsung galasky 4 maar werkt niet volgens mijn moeten jullie hem nog activeren gaat om telefoonnummer 06[Eit: telefoonnummer verwijderd] staat op naam van me vriend r.zekolli k [Edit: adres verwijderd] ik heb geen mail ontvangen van aangesloten dus denk dat het daar fout is gegaan en we hebben nummer behoud aangevraagd. ook heb ik een inlog app gemaakt bij ben.nl zijn enail adres is [Edit: e-mailadres verwijderd]
icon

Beste antwoord door Wietske 29 oktober 2018, 10:03

Hoi Stip0, wat ontzettend leuk dat jouw vriend een Ben abonnement heeft afgesloten 😃 Ik heb de privacygevoelige informatie allereerst verwijderd uit dit topic omdat deze informatie voor iedereen in te zien is. Je geeft aan dat jouw vriend nummerbehoud heeft aangevraagd. Omdat de simkaart nog niet actief is vermoed ik dat het nummer nog niet is overgezet. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via deze link. Mocht er iets niet duidelijk zijn dan kan jouw vriend het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Stip0, wat ontzettend leuk dat jouw vriend een Ben abonnement heeft afgesloten 😃 Ik heb de privacygevoelige informatie allereerst verwijderd uit dit topic omdat deze informatie voor iedereen in te zien is. Je geeft aan dat jouw vriend nummerbehoud heeft aangevraagd. Omdat de simkaart nog niet actief is vermoed ik dat het nummer nog niet is overgezet. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via deze link. Mocht er iets niet duidelijk zijn dan kan jouw vriend het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Reageer