Beantwoord

Simkaart past niet

• 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

Vandaag een nieuwe telefoon aangeschaft maar de SIMkaart past niet. Waarom moet ik een nieuwe SIMkaart kopen ……? Voorheen konden deze probleemloos omgeruild worden nu moet er voor betaald worden. Oude technologie zou gevonverteerd moeten worden naar nieuwe dat snap ik maar niet op kosten van de consument.
icon

Beste antwoord door Romy 15 juli 2019, 10:36

Hi Charlotte. Als eerste heb ik jouw gebruikersnaam aangepast, deze was in strijd met onze huisregels 😁 Daarnaast heb je jouw toestel aangeschaft via een externe partij. We hebben niet geweten dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Verder zie ik dat je contact hebt gehad met mijn collega's van webcare en dat zij de simkaart vergoed hebben. Heb je nog andere vragen? Ik wens je in ieder geval een fijne dag en natuurlijk veel plezier met je nieuwe toestel!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Charlotte. Als eerste heb ik jouw gebruikersnaam aangepast, deze was in strijd met onze huisregels 😁 Daarnaast heb je jouw toestel aangeschaft via een externe partij. We hebben niet geweten dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Verder zie ik dat je contact hebt gehad met mijn collega's van webcare en dat zij de simkaart vergoed hebben. Heb je nog andere vragen? Ik wens je in ieder geval een fijne dag en natuurlijk veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer