Beantwoord

simkaart reageert niet

  • 11 november 2016
  • 1 reactie
  • 185 keer bekeken

beste,

volgens mij is mijn simkaart kapot, melding op scherm is plaats simkaart.

hoe kan ik nieuwe simkaart aanvragen?

hebben jullie een winkel in rotterdam centrum?

MVG,

fariba
icon

Beste antwoord door Angelique 12 november 2016, 11:05

Goedemorgen fariba, wat vervelend dat mogelijk je simkaart defect is gegaan! Om hier zeker achter te komen zou jij je simkaart kunnen proberen in een ander toestel, het kan namelijk ook zijn dat jouw simkaartlezer defect is gegaan in je toestel.

Mocht je tot de conclusie komen dat het ligt aan de simkaart, dan zou je de simkaart online kunnen bestellen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Ben heeft geen winkels waar je een vervangende simkaart zou kunnen halen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen fariba, wat vervelend dat mogelijk je simkaart defect is gegaan! Om hier zeker achter te komen zou jij je simkaart kunnen proberen in een ander toestel, het kan namelijk ook zijn dat jouw simkaartlezer defect is gegaan in je toestel.

Mocht je tot de conclusie komen dat het ligt aan de simkaart, dan zou je de simkaart online kunnen bestellen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Ben heeft geen winkels waar je een vervangende simkaart zou kunnen halen.