Beantwoord

Simkaart status "Suspend"

  • 28 December 2021
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

Dag,

Ik heb twee maanden geleden een simkaart + abbo aangeschaft maar de simkaart heeft tot nu toe nog nooit gewerkt. Ik zie nu toevallig dat de status van de simkaart “suspend” is en gok dat het daarmee te maken heeft. Wat kan ik hieraan doen en wat deed ik mogelijk fout?

icon

Beste antwoord door Shaira 31 December 2021, 14:10

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag @cahelligar0707! Wat leuk om te lezen dat je klant bent geworden bij Ben, welkom. Wel jammer dat de simkaart nog niet heeft gewerkt. Had je toevallig nummerbehoud aangevraagd? Dan pauzeren we namelijk het abonnement voor 4 maanden zodat je de tijd krijgt om daadwerkelijk een verzoek in te dienen voor nummerbehoud.

hoi! Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar ik heb geen bericht ontvangen dat dit zal gebeuren

Kan er mogelijk een probleem zijn met het overzetten van het nummer? Ik heb het een aantal keer proberen aan te vragen maar weet nooit of het gelukt is. Na de tweede stap “Verifieer nummer”  gaat de pagina niet naar de 3de stap “ status”. 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @cahelligar0707 

Ik kijk graag even met je mee. Stuur mij het jouw verzoek, het Ben ordernummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer in een privébericht.

Heb ik zojuist gedaan

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor het versturen van de gegevens @cahelligar0707 !

Ik ben er direct ingedoken en ik zie dat je jouw nummerbehoud verzoek niet afgerond hebt. Via je persoonlijke Ik Ben omgeving kun je dit alsnog in orde maken. Ik houd vervolgens op de hoogte via e-mail over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag. Wanneer je geen nummerbehoud aanvraagt, zal je abonnement 120 dagen na het afleveren van je bestelling automatisch worden geactiveerd..

Als je hulp kunt gebruiken bij je nummerbehoud aanvraag wil ik je vragen de klantenservice te contacteren voor een snellere afhandeling :smiley:

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! 

Hallo gelukkig nieuwjaar en Sorry voor het late antwoord, dat is het probleem dat ik heb, ik heb nummerbehoud geprobeerd, maar toen ik mijn nummer invoerde en de code van stap twee ontvang, gaat het niet naar stap drie en krijg ik er nooit een bevestiging over. ik heb het zo vaak geprobeerd

Reputatie 2
Badge +1

Hi @cahelligar0707 dankjewel en natuurlijk hetzelfde toegewenst. Ik snap dat het antwoord even op zich heeft laten wachten!

Stuur mij anders in een privébericht. het te behouden nummer,  de provider waar je nu klant bent en het klantnummer bij deze provider.

Ik probeer het dan graag voor je hiermee. 

hallo, nou omdat het een prepaid is, heb ik niet echt een klantnummer bij hen. als het niet uitmaakt, stuur ik je de rest. Ook als dit niet mogelijk is, kan ik net zo goed niet meer de moeite nemen om het nummer te behouden, want op dit punt zou ik eerlijk gezegd graag de service hebben

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Ik snap dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de simkaart. Om het verzoek voor jou te kunnen indienen, heb ik echt een klantnummer nodig. Ieder nummer heeft een klantnummer. Dit geldt ook voor prepaid simkaarten. Het klantnummer kun je opvragen bij de klantenservice van je huidige provider.

Hallo, ik ben tot de beslissing gekomen dat ik geen nummerbehoud meer wil doen omdat ik geen reactie krijg van lyca. Is het mogelijk om dan nu te kijken naar het activeren van mijn nummer?

Reputatie 2
Badge +1

Hi @cahelligar0707 jammer dat het niet gelukt is!
Ik heb dan direct je Ben nummer geactiveerd voor je. Als je de Ben simkaart plaatst kun je hier direct gebruik van maken. 

Mocht je daarnaast nog vragen hebben sta ik uiteraard voor je klaar.

Fijne dag verder toegewenst!

Reageer