Beantwoord

Simkaart vergrendeld

  • 17 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

Hallo,

mijn oma heeft sinds dinsdag een nieuw abonnement, ik heb de simkaart dinsdag geactiveerd maar krijg sinds vandaag continu de melding simkaart vergrendeld! Heb de simkaart al in een ander toestel gezet, en de telefoon al een paar keer uitgezet..
weten jullie wat er loos is?!
icon

Beste antwoord door Jill 20 augustus 2018, 10:25

Hi Robinndamen0, lief dat je contact opneemt voor jouw oma! Klopt het dat er twee simkaarten zijn aangevraagd. Een op 14 en een op 17 augustus? De simkaart die het eerst is verzonden met als laatste vier cijfers 0113. Zit deze in de telefoon?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Robinndamen0, lief dat je contact opneemt voor jouw oma! Klopt het dat er twee simkaarten zijn aangevraagd. Een op 14 en een op 17 augustus? De simkaart die het eerst is verzonden met als laatste vier cijfers 0113. Zit deze in de telefoon?

Reageer