Beantwoord

Simkaart werkt niet

• 31 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik kan me registreren op het netwerk, maar mn internet werkt niet en volgens mij ben ik ook niet bereikbaar. Mijn nummer is 06[Edt: telefoonnummer verwijderd]. Op de ben site staat dat mn sim nog niet geactiveert is, maar ik weet niet waarom nog niet en hoe ik mn sim kan activeren.
icon

Beste antwoord door Wietske 3 september 2018, 11:12

Goedemorgen Thomas, is het inmiddels al gelukt met jouw simkaart? Ik zie namelijk wel dat deze actief is doordat jouw telefoonnummer al is overgezet. Mocht het niet werken, zou je je toestel dan eens willen herstarten? En zou je mij voor de zekerheid de laatste 4 cijfers van het simkaartnummer willen sturen? Ik heb trouwens in verband met jouw privacy het telefoonnummer uit jouw topic verwijderd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Thomas, is het inmiddels al gelukt met jouw simkaart? Ik zie namelijk wel dat deze actief is doordat jouw telefoonnummer al is overgezet. Mocht het niet werken, zou je je toestel dan eens willen herstarten? En zou je mij voor de zekerheid de laatste 4 cijfers van het simkaartnummer willen sturen? Ik heb trouwens in verband met jouw privacy het telefoonnummer uit jouw topic verwijderd 🙂
Beste Wietske,
Hij werkt inmiddels gelukkig al. Vindt het wel jammer dat ik van de 1000 mb maar 1 dag gebruik heb kunnen maken, maar dat is niet anders.
Bedankt voor de reactie,

mvg ,

Thomas
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Thomas! Wat fijn dat alles weer werkt. Je betaalt alleen een gedeelte van je bundels omdat je abonnement pas op 29-08 is geactiveerd 🙂

Reageer