Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 10 september 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hoi, ik heb mijn simkaart nu al een week en nog steeds doet mijn sim kaart het niet.
Ik heb mijn telefoon vaak aan/uit gezet maar helaas zonder resultaat. Ik heb ook met nummerbehoud gedaan.

Ik hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Shanna 10 september 2018, 11:50

Hoi m.rahmani! Wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Je simkaart is nog niet actief omdat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik zie echter nog niet dat je het nummerbehoud ook hebt ingediend. Dit kan je alsnog doen via Ben.nl/nummerbehoud. Je ontvangt dan binnen vijf werkdagen een e-mail met een terugkoppeling 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi m.rahmani! Wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Je simkaart is nog niet actief omdat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik zie echter nog niet dat je het nummerbehoud ook hebt ingediend. Dit kan je alsnog doen via Ben.nl/nummerbehoud. Je ontvangt dan binnen vijf werkdagen een e-mail met een terugkoppeling 🙂

Reageer