Beantwoord

Simkaart werkt niet

• 10 september 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Mijn nieuwe simkaart werkt niet, ik heb mijn abonnement bij ben verlengd en mijn nieuwe simkaart bij ingang van mijn nieuwe abonnement in de telefoon geplaatst. Maar helaas werkt deze niet, geeft de melding simkaart niet geregistreerd. Vorige week gebeld met Ben, die hebben gezegd dat er inderdaad iets mis was met de simkaart en zouden een nieuwe opsturen maar ondertussen heb ik nog niets ontvangen en ben ik al bijna 2 weken onbereikbaar.
icon

Beste antwoord door Wietske 11 september 2018, 09:37

Hoi mvveen1,

wat leuk dat je jouw abonnement bij ons hebt verlengd! Ik zie dat je inmiddels via de klantenservice een nieuwe simkaart hebt besteld zojuist. Ik zie wel dat je het abonnement via de dealer hebt verlengd. Heb je toen van hun ook een nieuwe simkaart ontvangen? Deze dient namelijk nog wel geactiveerd te worden. Mocht je willen dat ik je hierbij help dan ontvang ik graag in een privébericht het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Je kunt mij hier een privébericht sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi mvveen1,

wat leuk dat je jouw abonnement bij ons hebt verlengd! Ik zie dat je inmiddels via de klantenservice een nieuwe simkaart hebt besteld zojuist. Ik zie wel dat je het abonnement via de dealer hebt verlengd. Heb je toen van hun ook een nieuwe simkaart ontvangen? Deze dient namelijk nog wel geactiveerd te worden. Mocht je willen dat ik je hierbij help dan ontvang ik graag in een privébericht het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Je kunt mij hier een privébericht sturen.

Reageer