Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Mijn SIMkaart is pas geleden gestopt met werken, ik heb eerst nog even gewacht of hij het vanzelf weer zou doen, en ik heb hem ook al in een andere telefoon gedaan. Wat kan ik nog proberen? En als ik een nieuwe simkaart moet krijgen, zijn daar nog regelingen voor?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 16:53

Hoi Tycho, wat onhandig dat jouw simkaart kuren vertoont! Goed dat je de simkaart al wel getest hebt in een andere telefoon. Kan je mij vertellen wat er precies aan de hand is met jouw simkaart? Wij bieden een garantietermijn aan van 6 maanden op de simkaart. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf een vervangende simkaart bestellen via jouw Ik Ben pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Tycho, wat onhandig dat jouw simkaart kuren vertoont! Goed dat je de simkaart al wel getest hebt in een andere telefoon. Kan je mij vertellen wat er precies aan de hand is met jouw simkaart? Wij bieden een garantietermijn aan van 6 maanden op de simkaart. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf een vervangende simkaart bestellen via jouw Ik Ben pagina.

Reageer