Beantwoord

Simkaart werkt niet/doet niks

  • 17 December 2019
  • 3 reacties
  • 542 keer bekeken

Ik zou mijn simkaart vanaf 16 december kunnen gebruiken en hij is ook geactiveerd vanaf toen volgen Ben. Echter doet hij niks, ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen en zit nu opgescheept met alleen wifi… bij netwerkoperators automatisch selecteren staat er kan niet verbinden probeer opnieuw. Bij simkaartbeheer staat wel Ben NL / Onbekend. Ik hoop op een snelle oplossing

Groeten,

Dion

icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2020, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @blink182_dion! Wat onhandig dat je ons niet kon bereiken. Ik zie dat je vanochtend contact had gehad met mijn collega. Is het inmiddels opgelost?

Nog altijd niks, en klantenservice niet te bereiken na werk.....

Reageer