Beantwoord

Simkaart werkt niet en vervangende ook niet.

  • 21 april 2019
  • 1 reactie
  • 221 keer bekeken

Hallo, Ik heb een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Oude nummer is afgesloten maar de toegezonden Ben-simkaart meldt zich niet aan bij het netwerk. Helpdesk gebeld en alle trucs toegepast. Nieuwe simkaart gekregen, werkt ook niet. Meerdere telefoons geprobeerd met deze sim. Telefoon werkt wel met mijn man’s simkaart dus de telefoon is in orde.

Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Merve 23 april 2019, 09:29

Hoi Margaretha,

Ik zie dat je ondertussen ook al contact hebt gehad met mijn klantenservice. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Margaretha,

Ik zie dat je ondertussen ook al contact hebt gehad met mijn klantenservice. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je.

Reageer