Beantwoord

Simkaart werkt niet na activering

  • 23 maart 2018
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

nieuwe simkaart werkt niet
wel nummerbehoud aangevraagd is goedgekeurd.
kan niet activeren
ben een nieuwe klant bij Ben
icon

Beste antwoord door Angelique 26 maart 2018, 09:36

Hoi Gvdhil, welkom op het forum en bij Ben 😃 In je bericht gaf je aan dat het niet mogelijk was om de Ben simkaart te gebruiken... Flink balen natuurlijk! Inmiddels zie ik dat je de Ben simkaart in gebruik hebt genomen. Mocht je nog problemen ondervinden? Trek dan gerust nog even aan de bel. Ik wens je een prettige dag toe!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
nieuwe simkaart werkt niet
wel nummerbehoud aangevraagd is goedgekeurd.
kan niet activeren
ben een nieuwe klant bij Ben


Welkom bij ben, ik hoop dat ze.hem maandag voor je activeren in het systeem.

Groet Richard
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Gvdhil, welkom op het forum en bij Ben 😃 In je bericht gaf je aan dat het niet mogelijk was om de Ben simkaart te gebruiken... Flink balen natuurlijk! Inmiddels zie ik dat je de Ben simkaart in gebruik hebt genomen. Mocht je nog problemen ondervinden? Trek dan gerust nog even aan de bel. Ik wens je een prettige dag toe!

Reageer