Beantwoord

Simkaart wordt niet gezien

  • 19 februari 2018
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Dag,
ik heb via Ben geregeld dat mijn oude abonnement opgezegd zou worden en mijn ben abonnement 16 februari zou starten. Nu zie ik als ik op mijnben inlog wel dat deze al van start is gegaan en in mijn telefoon staat ook dat ik mijn hoeveelheid mb's heb. echter ziet hij mijn simkaart niet en kan ik van geen een van deze dingen gebruik maken. weet iemand waar dit aan ligt?
icon

Beste antwoord door Rox 19 februari 2018, 11:47

Hoi hannah1000! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Nu nog zorgen dat jij je Ben abonnement ook daadwerkelijk kunt gaan gebruiken! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic doorlopen met je toestel en simkaart.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi hannah1000! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Nu nog zorgen dat jij je Ben abonnement ook daadwerkelijk kunt gaan gebruiken! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic doorlopen met je toestel en simkaart.

Reageer