Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 722 keer bekeken

Hoi! Mijn Iphone geeft aan dat mijn Simkaart niet meer wordt herkend door mijn telefoon. Een ander kaartje van mijn huisgenoot werkt wel nog, dus ik denk dat het aan mijn simkaart ligt. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes, maike

icon

Beste antwoord door Jolijn 21 July 2020, 12:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi Maike!

 

Bedankt voor het openen van je topic. Ik help je graag verder met de oplossing. Ik zie in jouw instellingen geen opvallendheden waardoor je problemen zou ervaren. Het is goed dat je ook een andere simkaart in jouw telefoon hebt getest, maar ik zou je ook aan willen raden om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen om te zien of je dan dezelfde problemen ervaart. Daarnaast zou ik graag willen weten sinds wanneer je deze problemen ervaart en of je deze problemen alleen op een bepaalde locatie (thuis / werk / vakantieadres) ervaart of overal. Zou je mij dit kunnen aangeven? Dan duik ik hier verder in!

Hoi Jolijn, 

 

Ik heb het ook geprobeerd in twee andere telefoons en dan doet de simkaart het ook niet..  en ik ervaar deze problemen (tot nu toe) overal. 
Bedankt voor het meekijken!

 

Maike

Reputatie 3
Badge +7

Bedankt voor het testen, Maike! Het lijkt er dan toch op dat je simkaart defect is. Ik heb kosteloos een vervangende simkaart gestuurd naar het bij ons bekende adres. De simkaart zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Ik hoor graag of het hiermee wel werkt!

Hallo ik heb hier 3 telefoons en op alle 3 zegt hij geen sim aanwezig dus die is stuk ik snap het niet Help!!!!!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Renaldo, bedankt voor jouw berichtje. Dat is niet fijn! Ik kijk graag even met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? Dan kijk ik even met je mee! 

Reageer