Beste antwoord door Romy
Simkaart wordt niet ondersteund.
Sinds 1 januari is mijn sim only abonnement omgezet in een abonnement met telefoon. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Echter kan ik deze niet activeren in mijn Ben. Mijn telefoon geeft aan ; "simkaart wordt niet ondersteund ". En mijn vorige sim only abonnement werkt nog wel... Als ik inlog op mijn Ben zie ik wel dat er belminuten een MB's zijn afgeschreven van mijn nieuwe abonnement. Kunt u mij helpen ?
Hi Natasja. Leuk dat je een vroegtijdige verlenging hebt doorgevoerd. Kun je jouw oude simkaart niet gebruiken in het toestel. Jouw nieuwe abonnement wordt daarop overgezet. Mocht de simkaart niet passen door het formaat kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Dit verbruik is geregristreerd op de oude simkaart. Dit kan nog eventueel een klein verbruik zijn van de vorige maand, dit kan je terug vinden op de volgende factuur.
Bekijk origineel
Hi Natasja. Leuk dat je een vroegtijdige verlenging hebt doorgevoerd. Kun je jouw oude simkaart niet gebruiken in het toestel. Jouw nieuwe abonnement wordt daarop overgezet. Mocht de simkaart niet passen door het formaat kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Dit verbruik is geregristreerd op de oude simkaart. Dit kan nog eventueel een klein verbruik zijn van de vorige maand, dit kan je terug vinden op de volgende factuur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.