Beantwoord

Sinkaart activeren

• 8 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Hoe krijg ik mijn Sim kaart geactiveerd.
Via de Ben alp krijg ik de melding dat deze al actief is of geblokkeerd etc.
Jullie hebben mij al een nieuwe Sim kaart opgestuurd, maar tot nu toe geen resultaat om überhaupt mijn Sim kaart geactiveerd te krijgen en gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe telefoon.
icon

Beste antwoord door Wietske 9 oktober 2018, 10:17

Hoi Lammersg, als ik het goed begrepen heb dan heb je een vervangende simkaart van de dealer ontvangen. Deze kan je inderdaad zelf niet activeren via de Ik Ben pagina. Zou je mij in een privéberichtje via het Moderate account het volledige 19-cijferige simkaartnummer van de nieuwe simkaart kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat deze geactiveerd wordt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Lammersg, als ik het goed begrepen heb dan heb je een vervangende simkaart van de dealer ontvangen. Deze kan je inderdaad zelf niet activeren via de Ik Ben pagina. Zou je mij in een privéberichtje via het Moderate account het volledige 19-cijferige simkaartnummer van de nieuwe simkaart kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat deze geactiveerd wordt.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van het simkaart nummer. Ik heb de nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Als je hem al in je toestel hebt zitten wil ik je vragen om je toestel even opnieuw op te starten. Daarna kun je gebruik maken van de simkaart.

Groeten van Jill
Dank je wel.
al met al heeft het nu meer dan een maand geduurd, maar eind goed al goed.
En nu kan mijn dochter eindelijk genieten van haar nieuwe telefoon.

Met vriendelijke groet,
Gert
Reputatie 3
Badge +2
Dat is fijn om te horen! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons dan weten 🙂

Reageer