Beantwoord

Status 'suspend' na verlies/diefstal simkaart

  • 26 januari 2017
  • 3 reacties
  • 220 keer bekeken

Hallo, ik ben een week geleden mijn telefoon kwijt geraakt in Duitsland (waar ik ook mijn nieuwe SIM kaart probeer te activeren op dit moment). Ik heb via Ben.nl de SIM kaart geblokkeerd en een nieuwe SIM-kaart aangevraagd. Als ik de ontvangen SIM kaart in mijn nieuwe telefoon stop ontvangt deze geen signaal. De SIM kaart is gisteren geactiveerd op Ben.nl, maar hij geeft aan dat de status Suspend is.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Alvast bedankt 🙂.
icon

Beste antwoord door Angelique 26 januari 2017, 13:18

Hallo, wat jammer om te lezen dat jij in Duitsland je toestel bent kwijtgeraakt 😞 De titel van het forum heb ik iets voor je aangepast. Gelukkig kan ik je verder helpen met het werkend krijgen van de simkaart.

Als je laatst je simkaart hebt geblokkeerd vanwege diefstal of verlies dan krijgt de aansluiting de status 'suspend'. Ik zie dat je hierna een nieuwe simkaart hebt aangevraagd en deze gister hebt geactiveerd via de Ik Ben pagina 🙂 De activatie van een nieuwe simkaart zorgt er niet voor dat de simkaart ook direct wordt gedeblokkeerd. De blokkade kan alleen worden verwijderd via de klantenservice van Ben. Natuurlijk heb ik de blokkade direct voor je verwijderd.

Als jij je toestel herstart dan zou jij de nieuwe simkaart in gebruik kunnen nemen. Lukt dit niet direct? Herstart dan even je toestel zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk. Uiteraard zal de oude simkaart geblokkeerd blijven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan! Veel plezier verder van je abonnement 🙂
Probleem opgelost! Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, wat jammer om te lezen dat jij in Duitsland je toestel bent kwijtgeraakt 😞 De titel van het forum heb ik iets voor je aangepast. Gelukkig kan ik je verder helpen met het werkend krijgen van de simkaart.

Als je laatst je simkaart hebt geblokkeerd vanwege diefstal of verlies dan krijgt de aansluiting de status 'suspend'. Ik zie dat je hierna een nieuwe simkaart hebt aangevraagd en deze gister hebt geactiveerd via de Ik Ben pagina 🙂 De activatie van een nieuwe simkaart zorgt er niet voor dat de simkaart ook direct wordt gedeblokkeerd. De blokkade kan alleen worden verwijderd via de klantenservice van Ben. Natuurlijk heb ik de blokkade direct voor je verwijderd.

Als jij je toestel herstart dan zou jij de nieuwe simkaart in gebruik kunnen nemen. Lukt dit niet direct? Herstart dan even je toestel zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk. Uiteraard zal de oude simkaart geblokkeerd blijven.

Reageer