Beantwoord

Telefoon geeft melding 'ongeldige simkaart'

  • 6 april 2018
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik kwam dit topic tegen en dit topic omschrijft mijn probleem precies. Het enige verschil is dat dit voor mij de eerste keer is dat dit gebeurt. Ook in een andere telefoon werkt de simkaart niet.

https://community.ben.nl/simkaart-80/toestel-geeft-melding-ongeldige-simkaart-16843

Alvast bedankt,
Linde
icon

Beste antwoord door Rox 6 april 2018, 15:09

Oh jeetje Linde, dat schiet natuurlijk niet op! Ik kan me goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk weer bereikbaar wil zijn! Goed om te lezen dat jij je simkaart in een ander toestel hebt uitgeprobeerd, zo weten we zeker dat het probleem door je simkaart en niet door jouw mobiele telefoon wordt veroorzaakt. Je kunt in dit geval het beste een nieuwe simkaart bestellen, zo ben jij zo snel mogelijk weer verbonden met het netwerk.



Als je liever geholpen wil worden met het bestellen van een simkaart is dat natuurlijk ook geen probleem. In dat geval kan Cor ( de contractant) het beste even bellen of een bericht sturen via Facebook, Twitter of het contactformulier.

Ben jij inmiddels al meerderjarig dan kun jij het contract gelukkig heel makkelijk op jouw eigen naam laten zetten zodat jij zelf alle zaken met betrekking tot jouw abonnement kunt regelen, hoe dat precies werkt lees je in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Is al opgelost via FB.
Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje Linde, dat schiet natuurlijk niet op! Ik kan me goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk weer bereikbaar wil zijn! Goed om te lezen dat jij je simkaart in een ander toestel hebt uitgeprobeerd, zo weten we zeker dat het probleem door je simkaart en niet door jouw mobiele telefoon wordt veroorzaakt. Je kunt in dit geval het beste een nieuwe simkaart bestellen, zo ben jij zo snel mogelijk weer verbonden met het netwerk.

Als je liever geholpen wil worden met het bestellen van een simkaart is dat natuurlijk ook geen probleem. In dat geval kan Cor ( de contractant) het beste even bellen of een bericht sturen via Facebook, Twitter of het contactformulier.
Ben jij inmiddels al meerderjarig dan kun jij het contract gelukkig heel makkelijk op jouw eigen naam laten zetten zodat jij zelf alle zaken met betrekking tot jouw abonnement kunt regelen, hoe dat precies werkt lees je in dit topic.

Reageer