Beantwoord

telefoon gestolen

• 16 juli 2018
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik ben op vakantie in het buitenland en vandaag is mijn telefoon gestolen en dus ook mijn simkaart. Ik heb mijn simkaart daarna meteen geblokkeerd. Ook heb ik mijn telefoon kunnen volgen en zo kon ik ook zien dat de simkaart inmiddels is verwijderd uit het toestel. Waarschijnlijk is hij weggegooid. Maar nu ik vroeg mij af of ik ook een nieuw nummer moet aanvragen, of dat het genoeg is als ik een vervangende simkaart aanvraag?

Ik hoop dat je mij kan helpen.
Groeten, Laura Bot
icon

Beste antwoord door Shanna 17 juli 2018, 10:11

Hoi lautje20, wat heerlijk dat je op vakantie bent maar heel balen dat je je toestel bent verloren zeg! Een vervangende simkaart is zeker voldoende. De nieuwe simkaart wordt gekoppeld aan je huidige nummer. Geniet nog van je vakantie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi lautje20, wat heerlijk dat je op vakantie bent maar heel balen dat je je toestel bent verloren zeg! Een vervangende simkaart is zeker voldoende. De nieuwe simkaart wordt gekoppeld aan je huidige nummer. Geniet nog van je vakantie!
Dank je wel voor het antwoord! ik heb gisteren een vervangende simkaart ontvangen en heb die meteen geactiveerd. Toen kreeg ik een bericht van jullie dat de activatie zou worden behandeld en dat ik een mail zou krijgen als dit was gelukt. Maar nu heb ik nog steeds geen mail gekregen, en hij zit ook niet bij de spam. Kan dit opgelost worden? Want ik wil wel kunnen bellen met mijn nummer.

Alvast bedankt!

Groeten, Laura
Reputatie 5
Badge +7
Hi Laura! Ik zag dat er nog een blokkade op de simkaart stond. Ik heb deze voor je verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan moet hij werken.

Reageer