Beantwoord

Telefoon gestolen en aanvraag nieuwe simkaart

• 27 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb gisteren mijn simkaart geblokkeerd via de Ik Ben pagina een nieuwe simkaart aangevraagd maar geen email ontvangen.

1. Is het mogelijk mijn oude Simkaart weer te gebruiken tot ik de nieuwe ontvang?
  2. Is het mogelijk de IMEI nummer op de blacklist te zetten?
  3. Hoe lang duurt het voordat ik de nieuwe sim heb?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Wietske 28 augustus 2018, 10:18

Ah nee, wat ontzettend stom dat jouw telefoon is gestolen Achzi. Goed dat je je simkaart gelijk al hebt geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Om antwoord te geven op jouw vragen:
1. Omdat je de vorige simkaart hebt geblokkeerd is het niet meer mogelijk om deze te gebruiken. Zodra je de nieuwe simkaart hebt ontvangen wordt jouw abonnement hierop overgezet.
2. Wij hebben geen blacklist voor IMEI nummers van gestolen telefoons.
3. Ik zie dat de simkaart op 26 augustus is aangevraagd. Deze is gisteren de deur uit gegaan dus met een beetje geluk heb je 'm vandaag al in huis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ah nee, wat ontzettend stom dat jouw telefoon is gestolen Achzi. Goed dat je je simkaart gelijk al hebt geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Om antwoord te geven op jouw vragen:
1. Omdat je de vorige simkaart hebt geblokkeerd is het niet meer mogelijk om deze te gebruiken. Zodra je de nieuwe simkaart hebt ontvangen wordt jouw abonnement hierop overgezet.
2. Wij hebben geen blacklist voor IMEI nummers van gestolen telefoons.
3. Ik zie dat de simkaart op 26 augustus is aangevraagd. Deze is gisteren de deur uit gegaan dus met een beetje geluk heb je 'm vandaag al in huis!

Reageer