Beantwoord

Telefoon gestolen. Waar kan ik mijn simkaart laten blokkeren?

• 3 september 2016
  • 7 reacties
  • 140 keer bekeken

Onze telefoon is gestolen we zitten al uren in de wacht om hem af te sluiten kan dit ook anders?
icon

Beste antwoord door Quan 3 september 2016, 12:23

Wat balen dat je toestel gestolen is 😞 De klantenservice is in het weekend gesloten. Welk nummer heb je geprobeerd om te bellen? Overigens kan je je aansluiting ook blokkeren op de Ik Ben pagina. Mocht dat niet lukken, dan mag je ook naar dit account een privé bericht sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum. Ik zorg dan voor de blokkade van je aansluiting.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

7 reacties

Badge
Wat balen dat je toestel gestolen is 😞 De klantenservice is in het weekend gesloten. Welk nummer heb je geprobeerd om te bellen? Overigens kan je je aansluiting ook blokkeren op de Ik Ben pagina. Mocht dat niet lukken, dan mag je ook naar dit account een privé bericht sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum. Ik zorg dan voor de blokkade van je aansluiting.
Inmiddels eindelijk iemand aan de lijn gehad (na bijna 3 uur!) de telefoon is geblokkeerd.
Bedankt voor de reactie
Badge
Fijn dat het gelukt is! Ik wens je, ondanks de situatie, toch een heel fijn weekend toe!
Hoi allemaal!

Ik ben mijn telefoon gisteravond ook kwijt geraakt. Moet ik dan ook meteen mijn SIM kaart blokkeren? Ik hoop hem namelijk nog terug te vinden! Op internet lees ik dat er ook manieren zijn om je telefoon te traceren enzo. Weten jullie hier ook vanaf?

Groeten,
Anna
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Anna,

Als je niet zeker weet of jouw telefoon in de handen van een ander terecht is gekomen kan je de simkaart laten blokkeren om te voorkomen dat hier misbruik van gemaakt wordt.
Dit is uiteraard geheel aan jou, maar wel aan te raden als je niet weet waar je toestel is. Mocht je jouw toestel alsnog terugvinden (laten we het hopen) dan kan ik de blokkade er gewoon weer vanaf halen en is er verder niks aan de hand.

Voor meer informatie over het traceren van je toestel kan je op deze link terecht .
Beetje late update maar het was me gelukt met de telefoon hoor. Had hem gewoon teruggevonden met een handig trucje dat ik had gelezen. Je kunt via Google Timeline gewoon de laatst bekende locatie inzien voordat de telefoon uit was gevallen. Had het hier vandaan voor mensen met hetzelfde probleem:
https://www.losse-telefoon.nl/artikelen/android_telefoon_opsporen_na_verlies_of_diefstal
Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen dat je jouw toestel terug hebt, Anna.
Dank je voor het delen van de link. 😃