Beantwoord

telefoon verloren, simkaart geblokkeerd en wat nu?

• 21 september 2016
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Ik ben mijn telefoon verloren. Heb ondertussen mijn simkaart laten blokkeren. Maar wat zijn de mogelijkheden nu? Mijn abonnement loopt nog tot half januari. Kan ik het abonnement laten stoppen als ik een nieuw abonnement afneem (incl telefoon) bij Ben? Of kan ik een vervangende sim aanvragen en op zoek gaan naar een simlock vrij toestel?
welk advies kan iemand mij geven?
icon

Beste antwoord door Quan 21 september 2016, 20:43

Wat balen dat je je toestel bent verloren. Bij Ben kan je drie maanden voor afloop van je huidig contract, verlengen met een nieuw abonnement met toestel. In jouw geval is dat vanaf 12 oktober. Tot die tijd raad ik je aan om een nieuw simkaart te bestellen en een reserve/leentoestel te gebruiken zodat je in de tussenliggende periode nog wel gebruik kan maken van je abonnement.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Badge
Wat balen dat je je toestel bent verloren. Bij Ben kan je drie maanden voor afloop van je huidig contract, verlengen met een nieuw abonnement met toestel. In jouw geval is dat vanaf 12 oktober. Tot die tijd raad ik je aan om een nieuw simkaart te bestellen en een reserve/leentoestel te gebruiken zodat je in de tussenliggende periode nog wel gebruik kan maken van je abonnement.