Verkeerde instellingen simkaart
Hallo...
Ik had jullie zojuisdt gebeld met de vraag waarom ik geen betaalde nummers kon bellen...uw medewerkster
had dit vervolgens direct geregeld?! Maar vervolgens kan ik helemaal niet meer bellen??????
Graag direct een oplossing.....ik heb mijn toestel al 3 x opnieuw opgestart..geen succes
Ik had jullie zojuisdt gebeld met de vraag waarom ik geen betaalde nummers kon bellen...uw medewerkster
had dit vervolgens direct geregeld?! Maar vervolgens kan ik helemaal niet meer bellen??????
Graag direct een oplossing.....ik heb mijn toestel al 3 x opnieuw opgestart..geen succes
Hi! Vervelend dat jouw simkaart niet leek te werken. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat jouw probleem is opeglost. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, stuur me gerust een berichtje.
hallllooooo
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.