Beantwoord

Verlenging en simkaart past niet

  • 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hallo Ben,

ik heb een nieuwe telefoon bij jullie besteld en deze ontvangen. So far, so good. In de mail geef je aan dat mijn simkaart volgens jullie gegevens in de nieuwe telefoon moet passen. Dat is echter niet het geval, ik heb nano nodig en degene die ik heb heeft dit niet, kan ook niet zo gemaakt worden. Dat is wel balen want nu kan ik de telefoon nog niet gebruiken. Sturen jullie mij een nieuwe simkaart?

groetjes Marion
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 10:52

Hi Marion, superleuk dat je een verlenging hebt geplaatst. Ik ga direct een nieuwe simkaart naar je toe sturen. Deze krijg je zo snel mogelijk in de brievenbus.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Marion, superleuk dat je een verlenging hebt geplaatst. Ik ga direct een nieuwe simkaart naar je toe sturen. Deze krijg je zo snel mogelijk in de brievenbus.

Reageer