vervangende simkaart

  • 28 september 2016
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hoi, Ik heb vervangende simkaart aangevraagd omdat ik mijn vorige kwijt was. Deze heb ik vandaag ontvangen, en meteen geactiveerd maar ik kan het nog steeds niet gebruiken. Ik heb al wel een email bevestiging van de activatie ontvangen. Op de website van Ben staat dan ook dat mijn simkaartstatus: suspend. Kan dit opgelost worden?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo mk015, jouw simkaart is op dit moment nog geblokkeerd. Het activeren van een nieuwe simkaart zorgt er niet voor dat de blokkade die eerst is geplaatst wordt opgeheven. De simkaart heb ik zojuist voor je gedeblokkeerd. Als jij je toestel herstart dan zou alles weer moeten werken. Laat je het mij weten of het is gelukt?
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als mk015. Zou mijn simkaart gedeblokkeerd kunnen worden?
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als mk015. Zou mijn simkaart gedeblokkeerd kunnen worden?


Natuurlijk wil ik je daarbij helpen, Anne! 😃 Ik zie echter dat je inmiddels al contact hebt gehad met ons via Facebook en dat de blokkade voor je is verwijderd.

Reageer