vervangende simkaart aangevraagd, geen bevestiging op mail

  • 22 maart 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Dag Ben,

Afgelopen zondag heb ik een vervangende simkaart aangevraagd omdat mijn telefoon is gestolen. Ik heb echter geen bevestiging per mail gehad. Is de bestelling doorgekomen?

Met vriendelijke groeten,

Emiel Kuipers

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Emiel! Wat onwijs balen dat jouw mobiele telefoon is gestolen 😞 #Bennietblij Sorry dat de aanvraag voor jouw vervangende simkaart niet was doorgekomen in het systeem, fijn dat mijn collega dit voor je heeft kunnen oplossen! :D

Mocht je hulp nodig hebben met het activeren van de kaart, trek dan gerust aan de bel! #Benervoorjou
Net de klantenservice gebeld, er is iets mis gegaan met de bestelling. Ze hebben het meteen opgelost. De simkaart is onderweg. 🙂

Reageer