Beantwoord

Vervangende simkaart aangevraagd maar geen mail ter bevestiging

• 29 december 2017
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan om mijn sim kaart te laten vervangen
en van een lopend abonnement een 24 maanden abonnement + toestel laten maken.
Echter heb ik nog niets gehoord of gezien per mail.

Zowel van de simkaart niet alsmede de bevestiging van het toestel.

Graag hoor ik weer van jullie.
icon

Beste antwoord door Angelique 30 december 2017, 12:49

Bedankt voor de uitleg, Joost. Ik het systeem kom ik geen aanvraag tegen voor een verlenging van je huidige abonnement in combinatie met een Sony Xperia. Ik vrees dat de bestelling niet volledig is afgerond of is doorgekomen via de website. Om deze reden heb je geen mail gehad ter bevestiging. Ik raad je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen zodat je het toestel alsnog in handen kunt nemen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Joost, een hoop onduidelijkheid over hoe en wat begrijp ik! Dat is niet de bedoeling. Direct ben ik het systeem ingedoken en ik zie een bestelling voor een vervangende simkaart terug. Wij hebben jou op 27-12-2017 om 17:07 uur een mailtje gestuurd met een bevestiging van het aanvragen van een vervangende simkaart. De simkaart is dus naar je onderweg 😃

Zou je mij iets meer kunnen vertellen over het toestel en wat de bedoeling was daarvan? Wat is er precies mis?
Beste Angelique

Er is niet zozeer iets mis, maar onduidelijk.
Maar ik heb mijn contract verlengd omdat ik mijn vorige mobiel ben verloren tijdens de kerstdagen.

Ik had de klanten service gebeld en die zei dat het binnen 2-3 werkdagen afgeleverd zou worden. (dit kan dus nog steeds)

- Toen ik de stappen op de website compleet had, gaf het aan dat het mij een mail ter bevestiging zou sturen. Ik had een verlengend contract 24 maanden aangevraagd. Het ging hierbij om de Sony Xperia Plus

Mijn vraag is dus of die nou onderweg is of dat het niet is door gekomen omdat ik geen bevestiging heb.

Ps. simkaart is imiddels binnen bij mij.

Groeten Joost,
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de uitleg, Joost. Ik het systeem kom ik geen aanvraag tegen voor een verlenging van je huidige abonnement in combinatie met een Sony Xperia. Ik vrees dat de bestelling niet volledig is afgerond of is doorgekomen via de website. Om deze reden heb je geen mail gehad ter bevestiging. Ik raad je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen zodat je het toestel alsnog in handen kunt nemen.
Bedankt voor uw spoedige reactie. Ik heb nu een nieuwe aanvraag ingediend.
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan, daar ben ik voor! De nieuwe aanvraag voor een verlenging zie ik dit keer wél terug. Per e-mail zal je geinformeerd worden over wanneer jij je toestel in ontvangst mag nemen.
Kan het kloppen dat ik nog steeds geen bevestiging van het toestel wat is besteld?

Graag hoor ik weer van u,

Groeten Joost Droste,
oh ik ben weer te vroeg geweest.
Zie nu de bestelling om de een of andere reden kwam deze in de spam box terecht.

Nogmaals bedankt voor de hulp. en dit forum post kan nu gesloten worden.
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je de e-mail toch nog hebt gevonden, Joost! Alvast veel plezier met het nieuwe toestel 😃

Reageer