Beantwoord

Vervangende simkaart activeren in nieuw toestel

  • 26 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Mijn oude gsm met simkaart kapot
abonnement vernieuwd met nieuwe sim die over maand actief wordt
tot die tijd vervangende sim besteld en gekregen is alleen niet te activeren dus schiet er niets mee op
wat nu??
icon

Beste antwoord door Wietske 29 oktober 2018, 10:39

Hoi Adriana, wat ontzettend leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! Nou snap ik dat je in de tussenliggende periode ook graag bereikbaar blijft. Ik ben voor je aan de slag gegaan om te zien wat er nu precies aan de hand is en zie dat je per ongeluk een geheel nieuw abonnement hebt afgesloten in plaats van gekozen hebt voor een verlenging. Omdat jouw telefoonnummer al bekend is bij ons, is het niet mogelijk om deze intern over te zetten op het nieuwe abonnement.

Mijn advies zou dus allereerst zijn om contact op te nemen met de dealer, waar je het abonnement hebt afgesloten op 22 oktober, om daar de nieuwe bestelling te annuleren. Vervolgens kan je jouw bestaande aansluiting verlengen.

De nieuwe simkaart kan je activeren via jouw al bestaande Ik Ben account. Ik vermoed namelijk dat je dit hebt geprobeerd met het nieuwe account. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten! Dan kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Hiervoor heb ik de laatste 4 cijfers nodig van het simkaartnummer van de vervangende simkaart.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Adriana, wat ontzettend leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! Nou snap ik dat je in de tussenliggende periode ook graag bereikbaar blijft. Ik ben voor je aan de slag gegaan om te zien wat er nu precies aan de hand is en zie dat je per ongeluk een geheel nieuw abonnement hebt afgesloten in plaats van gekozen hebt voor een verlenging. Omdat jouw telefoonnummer al bekend is bij ons, is het niet mogelijk om deze intern over te zetten op het nieuwe abonnement.

Mijn advies zou dus allereerst zijn om contact op te nemen met de dealer, waar je het abonnement hebt afgesloten op 22 oktober, om daar de nieuwe bestelling te annuleren. Vervolgens kan je jouw bestaande aansluiting verlengen.

De nieuwe simkaart kan je activeren via jouw al bestaande Ik Ben account. Ik vermoed namelijk dat je dit hebt geprobeerd met het nieuwe account. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten! Dan kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Hiervoor heb ik de laatste 4 cijfers nodig van het simkaartnummer van de vervangende simkaart.
Hallo Sietske
activeren nog steeds niet gelukt
bij deze de laatste vier cijfers simkaart
5197
met vriendelijke groet
adriana v Kervinck
Reputatie 5
Badge +7
Hi Adriana, dan ga ik het voor je doen! Ik heb de simkaart geactiveerd. Je kunt hem nu in jouw toestel doen.

Reageer