Beantwoord

Vervangende simkaart activeren niet mogelijk

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb recentelijk een vervangende simkaart aangevraagd nadat mijn mobiel kwijtgeraakt is in het buitenland. Deze simkaart heb ik vorige week ontvangen. In de bijlage van de brief waar mijn nieuwe simkaart is meegeleverd staat dat ik deze online moet activeren, echter zodra ik dat wil doen word deze geweigerd en beland op de pagina https://service.ben.nl/ikben/simkaart-activeren-niet-beschikbaar

Mogelijk is er iets niet goed gegaan toen ik mijn simkaart geblokkeerd heb. Graag zou ik dit zo spoedig mogelijk willen oplossen, er is helaas veel haast bij.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Shaira 19 October 2021, 10:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Ingrid! Supervervelend dat jouw telefoon is gestolen. Wel goed dat je de simkaart gelijk blokkeert. Ik zie dat de simkaart inmiddels is geactiveerd. Heb je nog mijn hulp nodig?

Mijn telefoon is gestolen in buitenland. Sim heb ik geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Die kan ik bij thuiskomst niet activeren. Hij geeft meteen aan dat dit niet kan. Kaartnummer dat de eerste keer hierbij getoond werd is anders dan het nummer van de kaart die ik ontvangen heb (zo lijkt het althans). Ik heb een nieuwe telefoon besteld die heb ik dringend nodig na 6 dagen zonder telefoon in buitenland. Ben is niet bereikbaar via telefoon of via chat (iedereen bezet).

Reputatie 2
Badge +1

Hi @finnstb ,

Wat onhandig dat het niet lukt de vervangende simkaart te activeren.

Ik help je hier graag verder mee. Stuur mij hiervoor jouw gegevens en het simkaartnummer in een privéberichtje.

Let er wel op dat de reactietijd op de community kan oplopen tot 3 werkdagen. Voor een snellere afhandeling kun je het best contact opnemen met mijn klantenservice.

Reageer