Vervangende simkaart doet het niet

  • 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Gister een mail ontvangen dat mijn simkaart is geactiveerd, maar op twee telefoons geprobeerd en hij doet het niet. Wat te doen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Claud9, hmm gek dat je een mailtje hebt ontvangen met deze informatie terwijl de simkaart nog niet werkt! Gaat het om het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 79 zijn? In zie daar namelijk terug dat er geen activatie heeft plaatsgevonden van de simkaart die op 26 januari is verzonden! Dit zou verklaren hoe het komt dat de nieuwe simkaart (nog) niet werkt.

Ik zie dat je zojuist bent geinformeerd door de telefonische klantenservice en er een nieuwe simkaart is verzonden voor het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 79 zijn. Als het daadwerkelijk om dit mobiele nummer gaat, dan zou ik simpelweg de nieuwe simkaart voor je kunnen activeren, zodat je dit weekend nog gebruik kunt maken van je abonnement. Om jou hierbij te helpen heb ik alleen het simkaartnummer nodig van de vervangende simkaart die je hebt ontvangen. Laat je het mij weten?

Reageer