Vervangende simkaart kan ik niet activeren

• 3 juli 2017
  • 4 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik heb 4 dagen geleden mijn vervangende simkaart ontvangen, maar bij ikben staat dat ik de simkaart niet kan activeren.
Dat zou na een dag wel moeten kunnen?
Hoe Lang Duurt dit nog?

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi saartssen! Wat superonhandig dat het niet lukt om je simkaart online te activeren! Ik zie dat je dit een half uurtje na het aanmaken van je topic via de klantenservice hebt laten doen. Werkt alles helemaal naar behoren?
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb een nieuw abonnement, waarvan ik de originele sim-kaart nooit ontvangen heb en daarom uiteindelijk een vervangende sim-kaart toegestuurd heb gekregen. Deze zou 4 juli om 01:00 uur geactiveerd zijn, maar tot nu toe niks. Lees hier op het forum een ander topic vol met vergelijkbare problemen die opgelost zou zijn en gesloten is, maar ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem. Facebook berichten worden gewoon niet meer beantwoord, slechte service!

Goedemorgen judithd, het topic waar jij naar verwijst gaat niet over het probleem dat jij ervaart. Dit ging over de simkaarten met batchnummer 0294 die in week 26 geactiveerd waren maar geen netwerk hadden. Bij jou is er iets anders aan de hand, maar goed om te lezen dat je op onderzoek uit bent geweest. Mijn collega's op Facebook werken zo hard als ze kunnen om iedereen zo snel mogelijk van antwoord te voorzien, door drukte duurt dit langer dan dat je van ons gewend bent.

Ik zie dat jouw simkaart op 05-07 om 18:29 is geactiveerd door mijn collega Jolijn. In het systeem zie ik dat je deze in gebruik hebt. De email die jij op 04-07 om 01:07 hebt ontvangen was om aan te geven dat je nieuwe abonnement van start was gegaan.

Heel veel plezier met je nieuwe bundels!
Ik heb een nieuw abonnement, waarvan ik de originele sim-kaart nooit ontvangen heb en daarom uiteindelijk een vervangende sim-kaart toegestuurd heb gekregen. Deze zou 4 juli om 01:00 uur geactiveerd zijn, maar tot nu toe niks. Lees hier op het forum een ander topic vol met vergelijkbare problemen die opgelost zou zijn en gesloten is, maar ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem. Facebook berichten worden gewoon niet meer beantwoord, slechte service!
[Storing Opgelost] Mijn vervangende simkaart werkt niet na het activeren
199 reacties en het topic sluiten terwijl er een paar uur daarvoor nog iemand problemen heeft?? Badgenummer is BOB0278