Beantwoord

Vervangende simkaart na een week nog niet ontvangen?

• 7 maart 2018
  • 3 reacties
  • 167 keer bekeken

De afgelopen 26 februari heb ik geschreven in de forum en gebeld om een NANO SIM kaart te bestellen. Vandaag is het al 7 maart en ik heb geen SIM, geen reactie. ...Wat ik moet doen om een SIM krijgen?
icon

Beste antwoord door Angelique 7 maart 2018, 13:23

Hoi Dinita28, wat onwijs vreemd dat je tot op heden de vervangende simkaart niet hebt ontvangen... Ik vrees dat er iets mis is gegaan bij PostNL waardoor jij tot op heden de simkaart (nog) niet in huis hebt.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice waar direct een nieuwe simkaart is aangevraagd. Binnen 3-5 werkdagen moet je de simkaart in huis hebben! Vergeet je de simkaart niet te activeren als je deze hebt ontvangen? In de brief die je bij de simkaart krijgt lees je hoe je de simkaart kunt activeren. Kom je er zelf niet uit? Trek dan gerust aan de bel zodat wij jou verder kunnen helpen en jij jouw abonnement weer zorgeloos kunt gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Dinita28, wat onwijs vreemd dat je tot op heden de vervangende simkaart niet hebt ontvangen... Ik vrees dat er iets mis is gegaan bij PostNL waardoor jij tot op heden de simkaart (nog) niet in huis hebt.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice waar direct een nieuwe simkaart is aangevraagd. Binnen 3-5 werkdagen moet je de simkaart in huis hebben! Vergeet je de simkaart niet te activeren als je deze hebt ontvangen? In de brief die je bij de simkaart krijgt lees je hoe je de simkaart kunt activeren. Kom je er zelf niet uit? Trek dan gerust aan de bel zodat wij jou verder kunnen helpen en jij jouw abonnement weer zorgeloos kunt gebruiken.
En vandaag 12 maart heb ik nog niet het gekregen
Reputatie 6
Badge +8
Gek zeg! De simkaart is twee werkdagen geleden verzonden. Binnen 3-5 werkdagen zou je de simkaart thuis moeten ontvangen. Kloppen jouw adresgegevens wel op jouw persoonlijke Ik Ben pagina? Jouw gegevens kun je bekijken door hier te klikken.

Reageer