Vervangende simkaart niet aan te vragen?

• 14 januari 2018
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo,
Vorige week zaterdag had ik mijn moviel even alleen gelaten op een feestje en de telefoon was opnieuw opgestart. Jammer genoeg wist ik mijn pincode nog niet uit mijn hoofd ,dus had ik mijn simkaart in mn hoesje gedaan en ging naar mijn kaartje met de code zoeken. Heb ik hem eindelijk gevonden,zit mijn simkaart niet meer in mijn hoesje.

Dus ik ga naar ikben om mijn simkaart te blokkeren,dat gaat okay,maar daarna wil ik een vervangende simkaart kopen en dan staat er:
"Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een vervangende simkaart aan te vragen.

Bijvoorbeeld omdat je al een aanvraag hebt lopen bij mij. In dat geval ontvang je binnen 5 werkdagen je vervangende simkaart na het plaatsen van de bestelling."

ik heb geen aanvraag lopende waarvan ik wat afweet. Wat kan ik het beste doen?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Eefkemol! Wat vreemd dat jouw simkaart opeens is verdwenen! Ik kan me goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk een nieuwe simkaart tot jouw beschikking wil hebben! Door een storing in het systeem is het op dit moment niet mogelijk om een vervangende simkaart via IkBen te bestellen als jij je simkaart hebt geblokkeerd, ik kan dit gelukkig wel in het systeem voor je doen. Kan de simkaart verstuurd worden naar het adres wat op dit moment bij ons bekend is ( op jouw IkBen pagina staat)?
Hallo rox!
Het juiste adres staat nu op mijn ikben pagina,heb het net aangepast. Word het bedrag automatisch afgeschreven van mijn bankrekening dan?:)
Groetjes,
Eefke Mol
Reputatie 7
Badge +7
Top! Ik heb de simkaart zojuist voor je besteld, binnen enkele minuten ontvang je hier via de email een bevestiging over. De kosten voor de simkaart worden met de factuur over de maand januari verrekend, op de eerste pagina komt er een kopje 'overige kosten' te staan.
Hallo!
Er stond bij dat als je je simkaart had geblokkeerd,dat je dan de klantenservice moest raadplegen om hem te activeren.dus bij deze!
Groetjes,
Eefke
Reputatie 7
Badge +7
Ga ik voor je doen Eefke 😃 Heb jij voor mij het 19 cijferige icc nummer van je nieuwe simkaart? Dan ga ik deze voor je activeren!
icc:8931162112902104111
ik bedoel 8931162112902104111 , sorry het werd een smiley haha
Reputatie 7
Badge +7
Hahaha kan gebeuren! Ik heb je simkaart zojuist geactiveerd! Je kunt deze nu in je telefoon stoppen, als hij daar al inzit moet jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten. Jij kunt weer onbezorgd gebruik gaan maken van jouw Ben abonnement! 😃

Reageer