Vervangende simkaart ontvangen zonder er een aangevraagd te hebben?

• 20 mei 2018
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo ik heb een paar dagen geleden een vervangende simkaart ontvangen, maar ik heb er geen aan gevraagd. De brief met de simkaart was ook aan niemand geadresseerd. Waarom is mij een nieuwe kaart opgestuurd? Is het misschien ivm de nieuwe privacy wet?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Ilonaknape, huh dat is gek! Als ik in ons systeem een kijkje neem dan zie ik geen verzoek terug voor een vervangende simkaart (we hebben het over het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 09 zijn)!

Vreemd dat de simkaart ook geen informatie had! Zit er ook geen begleidende brief bij of dergelijke? Zou je hier een foto kunnen uploaden met de brief zodat ik kan meekijken?
@Angelique Dit was de brief die erbij zat. Ik hoop dat het leesbaar is, anders hoor ik het graag!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de foto's! Staat op de envelop wel jouw naam + adres?
@Angelique Nee. De envelop heb ik zo in de post gekregen:

Daarom vond ik het al zo vreemd; er staat geen naam of adres op, alleen een barcode.

De nieuwe simkaart is voor zover ik weet nog niet geactiveerd, trouwens. Mijn huidige sim werkt bij mijn weten nog prima.
Reputatie 6
Badge +8
Ik moet je eerlijk vertellen, Ilona, zoiets geks heb ik nog nooit meegemaakt! Samen met een collega heb ik hiernaar gekeken en net als jij vragen wij ons af hoe de simkaart bij jou terecht is gekomen! Wat je van ons mag doen is de simkaart vernietigen. Knip de simkaart voor de zekerheid nog even door! De simkaart die je nu van ons gebruikt, zal gewoon blijven werken :D

Voor de zekerheid heb ik alle foto's verwijderd uit je berichtje gezien er een simkaartnummer is te vinden in de brief.
@Angelique Oke, dat zal ik doen. Dank u wel voor de hulp! Fijne dag nog!😄
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan, Ilona! Jij ook bedankt voor het doorgeven 😃 Ik wens je een hele fijne dag toe!

Reageer