Beantwoord

Waar kan ik de pin/pukcode vinden?

• 20 december 2016
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Toestel en sim wel geactiveerd maar toestel samsung j3 vraagt om inlogcode die ik niet heb,van allerlei codes geprobeerd maar kom niet verder,als ik naar het toestel bel gaat hij wel over.
icon

Beste antwoord door Angelique 21 december 2016, 14:40

Hallo wvanooijen4, ik heb de titel even aangepast van het topic 🙂 Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice van Ben waar je verder bent geholpen met de pin/pukcode. Wist je dat de pin/puk code ook te achterhalen is op jouw persoonlijke Ik Ben pagina? Als je bent ingelogd op de Ik Ben pagina zie je een zwarte balk staan. Onder het kopje 'Toestel & Sim' is de pin- én pukcode terug te vinden 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo wvanooijen4, ik heb de titel even aangepast van het topic 🙂 Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice van Ben waar je verder bent geholpen met de pin/pukcode. Wist je dat de pin/puk code ook te achterhalen is op jouw persoonlijke Ik Ben pagina? Als je bent ingelogd op de Ik Ben pagina zie je een zwarte balk staan. Onder het kopje 'Toestel & Sim' is de pin- én pukcode terug te vinden 🙂